مقدمه پرسشها بهترین راه انگیزش افکار و فعالیت های فراگیران است و برای تحریک و برانگیختن فکر، سنجش میزان اطلاعات آموخته شده و وادار کردن فراگیران به فعالیت های بیشتر بکار می روند یکی از انواع آزمون و پرسش ها، آزمون های چند گزینه ای است ابتکار و مهارت در گنجاندن مفاهیم در یک مسئله خاص در سوالات چند گزینه ای به گونه ای که طراحی این نوع سوالات را نیاز
قیمت فایل فقط 7,000 تومان
نام درس: سنجش و اندازه گیری
عنوان درس: سئوالات چند گزینه ای
هدف کلی: آشنایی دانشجویان با سوالات چند گزینه ای
مقدمه: پرسشها بهترین راه انگیزش افکار و فعالیت های فراگیران است و برای تحریک و برانگیختن فکر، سنجش میزان اطلاعات آموخته شده و وادار کردن فراگیران به فعالیت های بیشتر بکار می روند. یکی از انواع آزمون و پرسش ها، آزمون های چند گزینه ای است. ابتکار و مهارت در گنجاندن مفاهیم در یک مسئله خاص در سوالات چند گزینه ای به گونه ای که طراحی این نوع سوالات را نیازمند به دقت و اطلاع کافی از خصوصیات و چگونگی طراحی میکند.
اهداف رفتاری: پس از پایان این درس دانشجو باید قادر باشد:
نحوه تدریس: تدریس این درس بصورت سخنرانی، بحث و پرسش و پاسخ و به مدت 90 دقیقه و با استفاده از وسائل سمعی وبصری (اورهد) انجام خواهد شد.
تکالیف فراگیران: مشارکت فعال در بحث و پرسش حین تدریس، همچنین در جمع بندی و ارزشیابی پایان کلاس
نحوه ارزشیابی: امتحان پایان ترم + حضور و غیاب (حضور ذهنی و فیزیکی فراگیر)
قیمت فایل فقط 7,000 تومان
برچسب ها : سوالات چند گزینهای (خصوصیات – نحوه طراحی – نحوه پاسخگویی) , سوالات چند گزینهای (خصوصیات – نحوه طراحی – نحوه پاسخگویی) , سوالات چند گزینهای , سوالات امتحانی