Free Sale

Free Sale

همه چی با قیمت مناسب اینجا ارائه میشه و تلاش میکنم تا بهترین ها رو براتون بزارم البته رایگان هم داریم .... امیدوارم مورد پسندتون باشه
Free Sale

Free Sale

همه چی با قیمت مناسب اینجا ارائه میشه و تلاش میکنم تا بهترین ها رو براتون بزارم البته رایگان هم داریم .... امیدوارم مورد پسندتون باشه

پرسشنامه خلاقیت دکتر سلطانی

پرسشنامه خلاقیت دکتر سلطانی



پرسشنامه خلاقیت دکتر سلطانی
دسته: آزمون ارشد

فرمت فایل: docx

حجم فایل: 16 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 4


قیمت : 3,000 تومان

پرداخت و دانلود

  

پرسشنامه سنجش خلاقیت دکتر سلطانی

پرسشنامه خلاقیت سلطانی دارای ۴۰ گویه است که توسط  دکتر سلطانی تدوین گردیده است. نحوه ی پاسخگویی به آن از طیف لیکرت چهار گزینه ای از کاملاً موافق تا کاملاً مخالف می باشد.

محتوای فایل :
 
1- مقدمه و تاریخچه
 
2- شیوه نمره گذاری
 
3- روایی و پایایی پرسشنامه
 
4- پرسشنامه 40 سوالی
 
 
تعدادی از سوالات :
  1. تازگی و بدیع بودن مسائل و موضوعات و کار محوله برای من جالب و راضی کننده است.
  2. پیچیدگی مسائل و موضوعات و کار ، توجه من را به خود جلب می کنند و از این بابت احساس رضایت می کنم.
  3. ...


قیمت : 3,000 تومان

پرداخت و دانلود



بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : پرسشنامه خلاقیت دکتر سلطانی , شیوه نمره گذاری , روایی و پایایی پرسشنامه , پرسشنامه 40 سوالی , پرسشنامه سنجش خلاقیت سلطانی , پرسشنامه , خلاقیت دکتر سلطانی , دکتر سلطانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.